2006-04-27

Hektisk vecka..

Just nu känner jag mig helt slut. Har inte varit hemma en enda kväll denna vecka. Har verkligen haft hysteriskt mycket. Men jag skall inte klaga, jag gillar verkligen när det händer saker!

Tyvärr märker jag av sömnbristen bara. I går kväll efter jag kom hem från möte på jobbet satte jag mig ner och gjorde en "bröllopstavla" (lo) som en jobbarkompis beställt. Hade som deadline imorgon fredag men kände att jag hade aldrig hunnit sitta idag. Därför satt jag uppe till 01.30 inatt. Har inga problem att vara uppe men det straffas sig dagen efter.

Har annars idag gjort en massa grejer. Städat ,umgåtts med Jessica och Liselotte och deras barn. Alltid lika trevligt! Tagit emot L & B leverans, handlat present, varit på kalas hos min lille brorson Rasmus som fyllde två år idag. Grattis Grattis!

Längtar som en dåre till scrapmaran till helgen, det skall bli så underbart!!!!! Medans jag är borta skall Linus ta med barnen plus en kompis till Emilia in till Göteborg och gå på Cirkus Skratt. Det blir säkert uppskattat!

Nä, nu får jag nog gå och knyta mig, det är ju trots allt arbetsdag imorgon!!

1 comment:

Therese said...

Tack snälla för igår, det var jättetrevligt.
Hoppas att ni får en trevlig kväll.
*Kram*