2006-04-13

Ingen vårkänsla direkt.....

Vaknade av att jag trodde att fönstren skulle blåsa in samtidigt som Melker ville ha välling. Är det höst eller??? Ja, man får ju inga vårkänslor direkt!

Ville bara ligga kvar och dra mig och det var precis det jag gjorde. Linus åkte och köpte färska frallor till frukosten som sedan avnjöts vid 9.30. Mums!

Melker är betydligt piggare idag och febern är borta. Vad jag inte kan förstå är hur allt det snor som finns och kommer ur hans näsa kommer ifrån. Har aldrig sett ngt liknande!

Längtar tills ikväll då jag och Therese skall scrappa. Hon är jättegullig som hjälper mig att redigera mina foton innan jag skriver ut dem. Tycker dock att det är för mycket blåstick igen så nu har jag exprimenterat med skrivarinställningarna igen. Känner mig inte 100% nöjd fast jag har ju ingen aning hur jag skall lösa det så det får vara.

Det skall bli så kul att använda det nya papprena från Basic grey, Urban couture är ju bara så underbara!
Har flera ideér till layoter i mitt huvud, hoppas bara att de kommer ut oxå.

Hoppas att det blir en bra påskhelg trots allt!

1 comment:

Therese said...

Glad Påsk!!!!
*Kramelikram*