2006-04-18

Våren på väg???????

Je, det kändes åtminstone så när jag hämtade Emilia från skolan. Kände lite värme i luften. Underbart!!

Är hemma med Melker idag oxå, blir förmodligen det resten av veckan. Han har fortfarande en koppa som inte torkat in plus att han är jättesnuvig och hostig. Man märker att han inte orkar som vanligt och aptiten är fortfarande inte hundra.

Melker har ritat massor idag, underbara huvudfotingar! Två skall han ge bort till mormor och morfar som kom hem från Italien.

Har tagit det ganska lugnt idag. Kollade på en film, Bombay Dreams. Den var bra! Har dammsugat lite och plockat undan här och där. Inte för att det märks någon skillnad för efter en timma har Melker dragit fram grejerna igen. Det är det tråkiga med att var hemma utan att kunna gå ut.

Emilia skall till konsten idag, sedan skall hon för första gången prova på gymnastik. Då kommer hon förhoppningsvis med i den gruppen till hösten.

Mamma skall passa barnen ikväll då Linus och jag skall på Stefans hårda men härliga spinningpass.
Måste oxå planera för mitt Lingon och Blåbärparty som jag skall ha imorgon kväll!

So long!

1 comment:

Therese said...

Hej!
Vad härligt det låter att få komma ut lite ikväll! Själv har jag nog åkt på ungarnas förkylning, attans. Men det kanske inte behöver bli så farligt. Håller tummarna för det.
*Kramelikram*