2006-04-04

Längtar efter scrapping!!!!!

Har just nu lite rast och tänkte passa på att blogga lite. Är på Fronter (käckt dataforum) utbildning. Det skall visst hela kommunen ha.

Har äntligen tvättat i kapp allt efter resan. Skönt!!

Melker och jag var på hans badgrupp igår. Han fullkomligt älskar det. Härligt! Så idag när jag hämtade på dagis frågade han om vi skulle bada idag oxå.

Längtar efter att scrappa, hoppas jag och Therese kan hitta någon tid i veckan. Jag vill ha nya papper!!!!! Längtar så tills Martin skall skeppa saker från New York!! Har massor av fina fjällenfoton som jag vill scrappa!

Måste oxå beräta att jag var och hälsade på Anna, Peter och barnen. Fick se det nya underverket Hilda! Så söt och näpen! Bröderna Thor och Emil var verkligen stolta storebrorsor.
Alltid kul att få handla lite babykläder igen, hittade en jättefin jeansklänning med rosa body till. Detta kan hon ha när hon vuxit till sig lite. Ja, det var verkligen roligt att träffa dem!

Oj, nu kom kursledaren, måste sluta!!

Tjingeling!!

1 comment:

Therese said...

Pssst, Eléonore har fått in lite nya papper från BG:)

Kramis