2006-04-05

Nu har man ett gymprogram....

Kände mig trött och sliten redan när jag vaknade. Hur skulle jag orka mig igenom den här dagen och tillika träffa min superkollega Sussie (som för övrigt är gyminstruktör) på Friskis kl 18.30 för att få mitt alldeles egna träningsprogram på gymmet.

Tror det eller ej men kom igenom dagen gjorde jag. Efter att ha käkat lite och kört Emilia till kören bar det av till gymmet. Visste givetvis vilka svaga länkar...nej jag menar kroppsdelar som jag har och Sussie satte ihop ett program efter det. Framsida lår, insida lår, stora ryggmuskulaturen m.m.. Ja, det flöt på bra fram tills magdödaren. Huvva!
Visst visste jag att magmuskulaturen legat i vila det sista 10 (om inte mer) åren men jag klarade inte ens någon vikt alls. Tekniskt svår var den satans maskinen oxå. Men Sussie lovade att det snabbt kommer att ge resultat och det hoppas jag verkligen!!!!!!!!

Sedan kan jag ju tillägga att jag har scrapabstinens!! Fast imorgon blir det nog en liten scrapträff med grannfrun Therese. Skall bli så kul!!!

Nä, nu skall jag läsa godnattsaga för Emilia, Tzatziki och farsan. En underbar bok som jag tycker lika mycket om som Emilia!

Har ni tur kanske ni kan få beskåda en ny LO imorgon. Man vet aldrig!

No comments: