2006-04-11

Utmanad


Ja, nu är man utmanad igen. Försökte få in den på bloggen förut men lyckades inte då. Hoppas det går nu!
Passar även på att lägga in en bild på Melkers prickar, de är ju som sagt mycket fler idag. Nu ser man blåsor även inne i örongången m.m. Stackarn!

Nu till utmaningen
1. Så mycket är klockan just nu: 21.50
2. Året jag föddes: 1972
3. Mitt lyckonummer: 9
4. Numret på bostaden jag bor i just nu: 3D
5. Min längd (i cm): 168
6. Min skostorlek: 38
7. Så många ostskivor lägger jag på mackan: Undviker ost, fettfälla!
8. Så många fulla album med scrappade sidor har jag: Ett fullt. Har flera lo´s som bara väntar på att få komma in i album, måste köpa nya, vill gärna ha chatterbox i mockaimitation
9. Antal par skor jag äger: 10
10. Telefonnumret till min favoritrestaurang (riktnumret behövs ej)Har ingen aning
11. Såhär många av mina naglar är målade just nu: 0
12. I genomsnitt klipper jag håret såhär många gånger per år: minst 4-5 gånger
13. Postnumret till min favoritort: 434 46 (Kungsbacka:))
14. Så många sekunder kan jag hålla andan: Orkar inte kolla detta
15. Så många minuter kan jag stå på ett ben: Säkerligen mer än en minut i allafall
16. Så många kullerbyttor på rad kan jag göra: Förmodligen bara en
17. Antal TV-apparater som finns i mitt hem: 2
18. Antal gånger jag legat på sjukhus över natten: 9 gånger(blintarmsoperation, njurgrus, knäoperation, 2 förlossningar inkl. komplikationer(2 operationer), med Emilia då hon hade körtelfeber, med Melker när han tog bort mandlar och polyper samt fick rör i öronen
19. Hur många bilar jag ägt: 1
20. Antal partners jag haft: 3
21. Hur många TV-program jag ser i veckan:För många bla Cityakuten, CSI, Medium, Grey´s anatomy m.fl
22. Antal timmar i veckan jag spenderar vid datorn: 1 (jobbet) + 4-5 hemma
23. Antal timmar i veckan jag spenderar på att pyssla: Så många jag har möjlighet till, varierar mellan 0-8
24. Antal swappar är jag med i just nu: 0
25. Så många olika länder har jag besökt: 13
26. Så många minuter tillbringar jag framför spegeln varje morgon: 10 minuter inkl. föning av mitt hår
27. Antal gånger jag går på krogen per år: Ett par gånger brukar det nog bli
28. Så många syskon har jag: 1
29. De tre siffrorna i min bils registreringsnummer: 282
30. Så mycket kostade mitt senaste inköp: 121 kr
31. Så många kuddar har jag i sängen: 3
32. ISBN-nummer på min favoritbok: Vet inte, jag har så många olika favoritböcker
33. Antal olika mobiltelefoner jag ägt: 4
34. De fem första decimalerna i Pi är: 31415
35. Antal träffar jag får när jag skriver in mitt namn i Googles sökruta: 18 300 000
36. Den här tiden står min väckarklockas alarm på just nu: Ingen eftersom jag VAB:ar just nu eftersom Melker har vattenkoppor

Önskar att jag hade någon att utmana. Finns det någon som känner sig manad så varsegod!

No comments: