2006-05-01

1:a maj...

Helt otroligt att vi redan kommit in i maj. Nu kan man ju iallafall säga att våren kommit om än väldigt trögstartad.

Scrapmaran i lördags var helt underbar!! Tack E & B för en superdag! Pricken över iet var ju givetvis vinsterna. Har ju aldrig vunnit något i hela mitt liv och nu råkade jag vinna båda utlottningarna. Roligt!

Annars har helgen varit otroligt hektisk, igår var Fam Hjalmarsson här på vår tradiotionella valborgsmiddag. Alltid lika trevligt! Barnen lekte, spelade data och kollade på film medans vi vuxna tjötade och spelade Alias. Kul! Kom givetvis inte i säng före 01.00.

Idag var det ett barnkalas och ett vuxenkalas. Jag och Melker åkte till Jespers 4 årskalas och Linus och Emilia fick åka hem till mamma och dem och hålla ställningarna och fira mormors 85 årsdag. Givetvis åkte Melker och jag dit när barnkalaset var slut. Alltid lika roligt att träffa min lilla moster och morbror.

Veckan som kommer bjuder på jobb på min lediga dag, allergiutredning, inköp av bröllopspresent till kusinen m.m. Hoppas att jag och Therese kan scrappa någon dag i veckan oxå.

Nä, imorgon ringer klockan 05.00 så nu måste jag knyta mig....snark!

1 comment:

Eleonore said...

Hej och tack för senast, hoppas du får glädje av dina vinster :)

Kram E