2006-05-26

Nu är det äntligen dags..

Ja, imorgon är det dags att bevittna vigseln mellan min kusin Anders och hans Cicilia. Därefter blir det brölopsmiddag på Nordgården i Billdal. Skall visst vara ett jättemysigt ställe har jag hört.
Detta skall bli väldigt kul i allafall.

Skulle visserligen gärna vara med på Scrapbutikens mara imorgon men man kan ju inte göra allt! Hoppas att det blir tillfälle fler gånger!Hann i allafall scrappa det jag förutsatt mig att göra denna veckan i allafall. Mycket tack vare Therese som hjälpt mig med foton och utstansning av Abigailbokstäver (så läckra). TUSEN TACK!!!!
Skall knåpa ihop en bröllopstavla eller om det kanske blir ett kort imorgon bitti.

De sista dagarna har annars mest bestått i att fixa saker inför resan. Har strykt kläder i timtal. Längtar så mycket, ja, det skall verkligen bli skönt att komma bort och vila upp sig.
Fattar inte hur mycket man skall ha med sig bara. Onk och konk lär det bli.

Jobbade idag. Tala om lugna gatan, tre personal på fyra fritidsbarn. Fick gjort en hel del utöversaker som man sällan hinner annars.

Nä, nu måste jag kasta mig i bingen, måste ju få min skönhetssömn! *ler*

God natt!

No comments: