2006-05-13

Lördagen den 13/5 - 2006

Ooops, då var halva maj avverkat. Helt otroligt, fattar inte vad tiden tar vägen.

Har börjat förbereda saker inför resan eftersom veckorna framöver minst sagt är hektiska. Måste planera kläder m.m. Hämtade Emilias nya pass i torsdags plus att vi äntligen fick de nya slags korten som jag beställt från FK i fall man behöver sjukvård utomlands.

Imorgon kommer Therese man Martin hem med vår "Lifetimemomentslåda". Det skall bli så kul!

Just nu är Linus på svensexa. De skulle ta Michael vid livets träd här i Kungsbacka. Sedan följer en dag med bowling, Femkamp m.m. Antar att han kommer hem vid morgonkvisten.
Därför tar vi det lugnt idag, barnen och jag. Hoppas att jag kan få scrappat lite ikväll. Det var längesedan nu och jag har ju lite "jobb" som hänger över mig!

I morgon är oxå en hektisk dag. Vi skall till Emilias skola på Engströmskadagen. Det blir väl poängpromenader, ponnyridning, café m.m. Hoppas bara att vädrets makter är med oss så det inte blev som förra året då allt bara regnade bort.

På eftermiddagen har Emilia konsert med sin kör på Fyren. Så klockan 17.00 skall vi vara där.
Det blir verkligen en hektisk söndag.

Tyvärr har den riktiga sommarvärmen försvunnit idag men kanske kan jag sola lite på altanen ändå om jag sätter mig i lä.

Ha en trevlig helg!

2 comments:

Therese said...

Nu har han landat på Arlanda!!! *GLAD*. Längtar som en tok efter honom.

Idag verkar vädrets makter vara med er, önskar er en härlig dag på Engströmska!!!

*Kramisar från grannen som varit uppe sen halv sex*

Eleonore said...

Hoppas ni får mycket fint i er lila låda och att allt ni beställt är som ni tänkt att det skall vara.

Kram E