2006-05-19

Längtar efter att få varva ner.....

Känner mig ganska stressad just nu. Har så många måsten. Veckorna går i rasande tempo både på jobbet och hemma.
Detta med min tjänst ligger och maler i bakgrunden även om jag inte tänker på det så ofta som första dagarna. Inga besked från chefen får man heller. Ja, vad skall man säga?
Har i allafall beslutat mig för att gå ur facket när det här med tjänsterna är klara. Vad fan skall jag betala över 400 spänn i månaden för precis ingenting.
Roligare kan man ju ha för dom pengarna.

Helgen blir ganska hektisk den oxå, fast bara med roligheter. Längtar dock otroligt tills vi åker till Rhodos. Skall bli såå skööönt att få komma bort och bara ta det lugnt!!
Skall bli kul att gå på kusinens bröllop oxå.

I går fick vi en inbjudan till ytterligare ett bröllop. Angelika och Martin skall gifta sig i augusti. Kul!! Måste förresten maila dem, ytterligare en sak på min göra lista.

Nä, nu skall jag fixa lite innan jag skall sjunka ner i min sköna säng!

Måste scrappa i mängder denna vecka, hoppas att tiden räcker till allt jag vill!

Ha en bra helg!

1 comment:

Therese said...

Hej grannen!

Fick du scrappat nåt igår? Själv gick jag och lade mig och läste min superbra bok:)
Önskar dig en fin måndag!
*Kramis*