2006-05-27

Om ett dygn lär jag vara trött men på väg..........

Ja, om ett dygn sitter jag på flygplanet till Rhodos med min underbara familj. Det skall bli så underbart. Sedan om ytterligare en vecka kommer ju mamma,pappa och brorsan med familj ner. Skall bli så kul!

Skall strax gå ner och fortsätta packandet innan jag skall göra mig iordning till bröllopet.
Var och shoppade lite igår eftermiddag. Fick tag i två highwaterbyxor, två linnen och två pikétröjor. Passar utmärkt då väderprognosen för Grekland ser helt lysande ut.

Hade tänkt sova längre men det gick inte. Känner mig aningens stressad fast det kan jag ju bota from imorgon.

Nä, nu skall jag gå ner och tillverka en bröllopstavla.

Ha det!

1 comment:

Therese said...

Jag är knappt avundsjuk alls, jag vill med åka bort och vila upp mig:)
Önskar er en UNDERBAR resa!
*Kramar om*