2006-06-18

Längesedan sist.................



Ja, nu har man varit hemma en vecka. Fotona ovanför är från vår Rhodosresa. Det ena är på barnen och mig på vår favoritrestaurang Medousa . Det andra är stranden där vi tillbringade mycket av tiden. Ja, vi hade verkligen två underbara veckor därnere!!!
Mamma blev förresten jätteglad för albumet som hon fick med alla scrapalster om hennes liv. Nu slipper jag smyga mer och kan låta layouter ligga framme. Skönt!

Innan vi åkte var jag så sönderstressad att jag fått tryck över bröstet plus en otrolig trötthet så därför var verkligen denna resan välbehövlig.
Tyvärr har dessa tendenser redan börjat komma tillbaka plus att mina fötter svullnar helt otroligt. Mamma blev arg på mig när hon upptäckte detta så hon sa att nu måste jag gå till läkarn och kolla upp detta.
Lovade att jag skulle kolla med vår skolsköterska om hon kunde ta mitt blodtryck imorgon.

I går gifte sig våra kompisar Petra och Michael. Vilken strålande dag, vilket vackert brudpar och en sådan underbar fest!!! Ja, det var verkligen jättekul att få dela denna dag med dem!
På grund av denna festlighet kunde man varit piggare idag. Blir väl att man kryper till kojs tidigt.

Veckan som gick innehöll oxå skolavslutning på jobbet och för Emilia. Solen sken under båda dagarna vilket kändes helt underbart! Emilia var underbart söt i sin avslutningsklänning!

Nä, nu orkar jag inte skriva mer i dag!

God kväll!

1 comment:

Therese said...

Hallå där!!!
Vad kul att se lite kort från semestern! Stranden ser ju inte helt fel ut.
Hoppas du mår bättre snart. Kanske en scrapkväll i veckan skulle sitta bra? Torsdag?
*Kramar om*