2006-06-30

Fredagkväll...underbart!!!


Efter en härlig, rolig men jobbig vecka i Katrineberg på teckenkurs känner man sig helt mör nu så här på fredagkvällen.
Avslutningen var som vanligt hysteriskt rolig. Har inte tillfrågat de berörda så tyvärr kan jag inte lägga ut några bilder här.

Nu är det dags att bänka sig och förhoppningsvis få se Argentina slå ur Tyskland ur fotbolls VM.
Hoppas att England klarar sig imorgon oxå.

Vädret är äntligen kanon och skall väl så förbli helgen ut minst. Så nu blir det stranden för hela slanten. Underbart!
Mest av allt hade jag önskat att man gick på semester idag men det får vänta en vecka till. Nästa fredag........då skall jag verkligen njuta!!!!

Igår scrappade jag och grannen till klockan blev över 23. Märktes imorse när man skulle upp.
Ett kort till vår lärare samt en vitsippslayout. Underbara kort som jag tog 2004. Tänkte att jag skulle scrappa både gammalt och nytt. har många kort i barnens vanliga album som jag vill göra saker med.

Nä, nu måste jag kolla på matchen. Adios!

No comments: