2006-06-29

Teckenkurs.....

Ja, det börjar lida mot sitt slut. Det har varit otroligt intensivt men roligt att teckna denna vecka. Stannade kvar i gruppen jag började i. Har lärt mig väldigt mycket även om det fortfarande är svårt med avläsningen när lärarna tecknar för fort.

Har haft helt underbara lärare detta året med. Karin, Lars, Alina, Johanna och Peter är döva och Rosa och Anette som är hörande.

I morgon är sista dagen. Vi har två lektioner på förmiddagen men efter lunch skall vi ha uteaktivitet innan avslutningen.
Avslutningen brukar vara jätterolig eftersom lärarna då spexar för oss. Tänkte ta med videokameran imorgon och filma om jag kan med det.

Ikväll är det dags att scrappa igen. Skall bli jättekul!! Therese kommer till mig eftersom Linus skall ut och cykla i skogen.

Skall försöka att lägga in fler layouter här så småningom. Har fotat alla jag gjkorde till min mammas album.

No comments: