2006-05-11

Ledig idag - det kan jag verkligen behöva.......

Ja, det känns så underbart att gå upp på morgonen och inse att jag inte måste stressa iväg till jobbet i dag. SKÖNT!!!

Veckan har annars flutit på i sitt hysteriska tempo.

Har också pratat med facket och min VC och de hade ju inget att säga som jag ville höra. Det som egentligen upprör mig mest är att min chef verkar ha vetat om det här en längre tid men informerar mig inte förräns i fredags. Helt sjukt!
Men nog om detta elände, nu kan jag ju ändå bara hoppas på att den andra människan får en annan tjänst som hon vill ha.

Sprang Vårruset i tisdags för första gången, det var en riktigt trevlig upplevelse och det gick bättre än förväntat. Det vill jag med säkerhet göra om!!

I går var jag och shoppade med min mamma och Melker medans Emilia var på kören. Så nu äntligen har jag hittat stassen jag skall ha på de båda bröllopen. Hittade en bikini oxå, bra att ha inför resan. Melker fick nya sandaler eftersom hans special ger honom skoskav om han är barfota. Han fick välja själv och valde då ett par med "motohycklar".
Efteråt bar det iväg till Willys för storhandling. Så nu är vi helt tillbaka på banan känns det som.

Idag skall jag in till Göteborg med min svägerska och mamma. Vi skall fixa bröllopspresenter till min kusin och hans blivande fru.Alltid kul att komma in till Göteborg.
Sedan måste här städas lite, men jag kanske väntar in helgen då det skall bli kallare igen. Onödigt att vara inne när det är soligt och varmt, åtminstone min filosofi.

Hoppas att all får en underbar torsdag för det skall iallafall jag ha!

1 comment:

Therese said...

Härligt att få åka in till Göteborg. Det var jättelänge sen jag var där.
Önskar dig en underbar dag!
*Kramisar*