2006-09-02

Äntligen......................*ler*

Ja, idag så smäller det!Äntligen är det dags för Nordiska Scrap och Stämpelmässan i Göteborg. Det skall bli så kul! Har verkligen längtat!

Längtar efter att se alla nyheter (jag antar att utställarna tar med sig sina senaste nyheterna*ler*).
Kommer hämta lite saker som jag förbeställde i somras oxå!*glad*
En sak som jag måste ha med mig hem idag är en Penny Blackstämpel med den lilla igelkotten. Bara älskar dessa! Kanske lägger in en bild här sedan på mina fynd!

Det blir en riktig tjejdag. Jag skall åka in med Therese, Petra, Anna, Hilda och Therese syrra. Sedan lär man ju träffa fler känningar där! Ja det kommer bli en toppendag!!

Lyssnade precis på en ursöt 92- årig i Ring så spelare vi (ja, jag lyssnar på detta trots att jag inte är pensionär *ler*. Fantastisk människa!
Önskar att mina gamlingar fick uppleva sin sista del av ålderdomen på det positiva sättet!

Nä, nu måste jag börja fixa mig iordning för dagens roliga aktiviteter!!

1 comment:

Anonymous said...

Jag älskar också Penny Black, har köpt på mig 3 små igelkottar och kan säkert bli fler!
Hoppas vi ses idag!
Kram