2006-09-18

Monday, monday.........

Vad helgerna går fort. Jag fattar inte riktigt var de tar vägen.
Inte fick jag gjort något direkt trädgårdsarbete heller. Klippt av utblommade rosor det var allt.

Fick i allafall gjort min medborgliga plikt igår och röstat. Otroliga köer och varmt i röstlokalen. Ush!
Nu är det fyra år till nästa gång. SKÖNT!

Veckan ser för övrigt ganska lugn ut. Inga kvällsmöten, skönt! Skall träffa min gamla kompis Ewa på onsdag kväll efter jobbet. Skall bli så mysigt, vi hinner aldrig prata ikapp oss medans hon klipper oss.

På torsdag skall jag vara med Emilia i skolan hela förmiddagen plus att vi skall ha IUP-samtal med hennes ansvarspedagog. Blir att fundera en del på vad man vill ta upp.

På lördag blir det dags att åka till Liseberg. Vi har inte varit där ännu i år så det lär ju bli uppskattat. Längtar oxå efter att åka massa saker.

Söndagen viks åt diverse födelsedagsfirande. Pappa fyller 58 och "Wille" blir 5. Nu skall man bara komma på bra presenter oxå. Inte lätt!

Hoppas att jag och Therese hinner scrappa något i veckan. Längtar oxå till maran den 30/9 . 12 timmar med enbart scrapping tillsammans med likasinnade. Kan inte bli bättre!

Nä, nu måste jag ta tag i lite annat. Ha det!

1 comment:

Anonymous said...

Hallå där!
Du har en busy vecka framför dig ser jag:)
Jag har utmanat dig i min blogg.
Kramisar från grannen som gärna scrappar i veckan:)