2006-09-08

Friday night gonna be alwright.....


Äntligen fredag!! Känner mig helt färdig!

Gårdagen flöt på i flygande fläng. Tvättade, gick ner till stan och optikern för att beställa Melkers glasögon, kollade in underbara kläder på P.OP. Hoppas mina pengar från FK kommer snart så att jag kan fixa jackan jag sett ut m.m.

Efter 3 1/2 timme på stan var vi tillbaka hemma och då var det bara att hugga in med städningen. Plockade, dammsög, duschade blomsterträden m.m. Ja, höll på som en skottspole resten av eftermiddagen med en kort paus för middag. Var klar vid 19.00 tiden. Pust!

Therese kom in och det blev en stunds scrapping. Jag fortsatte tillverka diverse kort.Har nu en liten hög att ta av vid tillfällen. Skönt!

För övrigt håller jag på att sälja smycken för min kusins fru Cicilia. Hon gör verkligen superfina hals och armband.
Har lyckats sälja en hel del till mina kollegor på jobbet. Jättekul!
Intresserad??? Kontakta mig i såfall!*ler*

Imorgon skall barnen och jag klippa oss hos Ewa i Göteborg, därefter bär det nog av en stund till farmor innan det är dags att lämna barnen hos mamma. Vi skall ju på 35-årsskiva i Landa bygdegård imorgon. Det är Liselotte som fyller år. Hurra, hurra!
Det blir lite förfest här hemma innan. Vet dock inte vad jag skall ha på mig men det blir löser sig.

Vädret skall tydligen bli bättre igen, hoppas verkligen det!

Ha en trevlig helg!

3 comments:

Anonymous said...

Urgulligt kort! De är ju så söta de där igelkottstämplarna. Men jag har hittills varit för snål för att köpa en. Kanske är dags att lägga stålarna på bordet nu ;-)

Kram Evelina

Anonymous said...

Fiiiiiint kort!!:)
Här inne är man uppe med tuppen, som vanligt på lördagar...
KRAMAR

Anonymous said...

Underbart kort. Penny Black rules!!!
Hoppas helgen var bra!
Kram