2006-09-24

Grattis pappa!

Idag fyller min underbara pappa år, GRATTIS! Vi skall dit senare på kalasmiddag. Skall bli kul att träffas då det var nästan tre veckor sedan sist. Lång tid i vår familj!*ler*
Där skall vi oxå passa på att fira brorsans äldste pojk Wille som fyller fem år imorgon.

Igår gjorde vi årets efterlängtade besök på Liseberg. Tror att jag och Emilia har längtat mest. Då vädret var helt underbart åkte vi så att vi skulle vara där när det öppnade kl. 11.00.
Vi valde verkligen en perfekt dag, sol, lagom varmt ,inte jättemycket folk. Vi kunde verkligen åka och åka.
Vi var lite rädda för att Melker inte skulle vilja åka något men han har verkligen växt till sig och provade allt som han med sin längd 104 cm får lov att åka.
Linus och jag delade upp oss med barnen men träffades ibland för att åka det som alla kunde åka gemensamt. Detta för att Emilia skulle få åka "stora tjejen" grejerna.
Lunch intogs på Burger King. Gott!
Ja, vi gjorde verkligen skäl för att åka och hade jättekul!!!
Vi träffade min kusin med familj samt min farbror och faster oxå. Vi syns ju inte allt för ofta!
När klockan närmade sig 18.30 kände vi att det var dags att åka hem för då var man helt mör efter denna heldag.
Vi åt kvällsmat innan vi la oss i soffan och bara slappade resten av kvällen.
Barnen somnade som stockar.

Idag blir det en lugn dag förutom kalaset i eftermiddag. Min kusin med familj kommer och hälsar på vi d 11.00-111-30 tiden. Borde väl röja lite innan dess.
Emilia skall börja på Funky Kids dans, det har hon verkligen sett framemot!

Nä, nu måste jag fixa frukost och röja lite. Hoppas ni alla får en underbar söndag i detta vackra septemberväder!

2 comments:

Anonymous said...

Låter som ni hade en underbar dag på Liseberg! Åkte ni Balder?
Hoppas på att få se måååånga foton därifrån.
Kramar

Anonymous said...

Det låter som om ni hade en perfekt dag på Liseberg :-) Vi har faktiskt inte lyckats klämma in något besök där i år, men då får vi väl kanske dubbelt så roligt nästa år istället ;-)

Kram Evelina