2006-09-14

Nu är stumpan oxå sjuk...(ja, jag vet hur man stavar till också men föredrar denna kortvariant!)

Ja, då var det dags för stumpan att oxå vara sjuk. Hon vaknade med hög feber imorse. Ville inte vare sig äta eller dricka. Lite popcorn till Askungenfilmen uppmuntrade dock lite grand under eftermiddagen.
Kan bara konstatera att jag blir hemma resten av veckan. Tur att man har kommunal arbetsgivare, så många VAB dagar som vår familj har per år.

Fick ju ett ryck att göra kort för en vecka sedan. Har lagt in dessa här. Måste lära mig att "förminska" dem så att jag själv klarar att lägga in dem i olika gallerier. Antar att det är antalet pixlar man måste minska på. Någon som vet hur man gör detta i Photoshop Elements 4.0 får gärna berätta hur det går till. Therese är ju en ängel och gör det för mig annars men vill kunna själv. Är ju ingen datahaj direkt även om jag tycker det är väldigt kul!!






I morgon kväll skall jag ut med jobbet för att fira Jocke som fyllt 40 år. Först förfest hemma hos Sussie och därefter till Rumpan bar. Skall bli jättekul!

Annars handlar nog helgen mest om att kurera oss så att vi kan vara tillbaka på banan på måndag. Har ett urviktigt möte på måndag morgon.

I morgon åker mamma och pappa till Andros. Måste medge att jag är lite avundsjuk. Hade gärna haft lite semester i värmen utan att tänka på måsten.

Nu är det mesta klart inför vår Köpenhamnsresa oxå. Magnus har ordnat så vi får låna en minibuss vilket betyder att vi åker alla i samma fordon och det blir ju ännu roligare då!!!Längtar som en galning dit!!!

Längtar oxå till maran som Scrapbutiken skall ha den 30/9. Skall bli så kul!

Nä , nu måste jag in och hjälpa grannen med en grej!

Hasta la vista!

1 comment:

Anonymous said...

Dessa sjukdomar, ska de aldrig ta slut. Typiskt oxå att vi alla har blivit sjuka denna vecka då det är så underbart väder ute.
Krama barnen från mig.
Kramisar