2006-09-25

Man kan ju inte vara nöjd jämt.....

Ja, inte kan man bli nöjd alltid. Förra veckan när jag och Therese scrappade tänkte jag göra en väldigt enkel LO om Melker och hans puffar. Han lyckades till slut att tycka om både dem och att bada när det väl blev riktigt varmt i vattnet.
Använde bara cardstock och ett mönstrat papper (endast till titeln) samt foton. Nu när jag ser den tänker jag bara: Hur tänkte jag här???

Kanske har ni oxå känt så för saker ni gjort någon gång?

Ja, det är väl bara att konstatera att mer lull-lull är mera min grej!

Hade tänkt att ladda upp den här för beskådning men det är tydligen problem med att ladda upp bilder just nu, så det får bli en annan dag.

2 comments:

Anonymous said...

Jag har också sidor som jag är missnöjd med, men också sidor som jag tycker var sådär när jag gjort dem och nästa dag när jag tittar på dem så är jag riktigt nöjd!
Kram

Anonymous said...

Japps, det kan man lugnt säga att jag har blivit. Har en hel del lo's som jag mer än gärna skulle vilja göra om.
Kramis från en trött granne som absolut inte vill gå till tandläkaren i eftermiddag:(

PS. Jag tycker layouten är mycket fin:)