2006-09-13

Hemma och VAB:ar igen....

Ja, det har verkligen inte blivit någon bra start på denna höstterminen. Melker är sjuk igen och under natten har det börjat gå ner i luftrören igen. Bara att börja vrålinhalera igen.Hoppas att han slipper bli lika dålig som sist.

Själv är man oxå dålig. Fruktansvärd huvudvärk och vrålförkyld.Inget kul alls! Jag som hade tänkt komma igång med träningen nu på torsdag. Typiskt!

Annars hade vi en mysig helg. Tack Liselotte för en trevlig fest!

I söndags var hela familjen och såg på förhandsvisning av filmen "Bakom häcken". En helt OK film även om barnen tyckte mer om den än vi vuxna. Jag tillhör ju dom som inte är tecknatfanatiker.Ett stort TACK Anders för biljetterna!!

Scrappat lär det väl inte bli heller, har nog ingen ork till det.

Så idag blir det att slappa, glo på TV och film.
Måste börja med att se på Gilmore Girls som Linus spelade in åt mig då jag var på Emilias föräldramöte.

Ha en bra dag i detta underbara septemberväder!

1 comment:

Anonymous said...

Hej tjejen!

Hoppas du mår lite bättre nu. Här går det iallafall mot bättre tider ;-). Skönt! för det är SÅ trist att vara sjuk.

Försökte kommentera hos dig igår, men de´ va´ nåt knas, hoppas jag får igenom det idag.

/Kram