2006-09-03

Lyckad lördag........


Får väl presentera min layout som jag gjorde till SWE Scrapbooks premiärtävling. Nu kan jag lägga upp den här eftersom det hela är avgjort nu. Är tyvärr inte den lyckliga vinnaren! Snyft!

Hade en helt underbar dag igår. Kom in till mässan precis efter att det öppnade. Vilken kö in! Intresset för stämplar och scrapbooking har verkligen ökat lavinartat att döma efter allt folk som var där.
Träffade flera känningar när vi strosade runt. Hittade en hel del saker som jag trånat efter. Fick bla tag i en helt underbar Penny Black stämpel. Den kommer jag få jättestor användning av! Sedan blev det en dymo, BG:s nya papper Lily Kate och Gypsie några nya chalks m.m.
Hämtade oxå ut förbeställda saker hos Jane på Scrapaddicted och Sanna på pappersbiten.

Vi strosade runt i två och en halvtimma innan vi kände oss nöjda.
Efter detta strosande gick vi till Mc. Donalds där vi åt sallad till lunch innan vi styrde kosan hemåt igen.

Väl hemma provade jag min nya stämpel och gjorde ett kort till Fam. Wikberg som vi skulle till.

KLockan 17 skulle vi vara där men nuförtiden går vi under namnet "familjen sen" så vi lyckades inte riktigt med det. Det blev en helt underbar kväll där barnen lekte , vi åt jättegod mat, drack vin m.m.
Måste oxå nämna att Martin hade gjort en fantastisk god fördrink(den bästa jag druckit på länge!), brasiliansk Caiprinha! Hur god som helst men stark.
Man kan väl säga att man känner av det hela idag.
Som sagt STORT TACK CAMILLA, MARTIN OCH BARNEN FÖR EN TOPPENKVÄLL!!!!!!

Idag har mna inte gjort så mycket mer än slöat. Vädret är ju uselt till råga på allt men Linus gillar det så nu skall han ut och surfa.

Själv skall jag kanske pyssla lite. Måste åka till Lindome och hämta min mobil som jag glömde i fredags. Skall passa på att skriva ut lite kort då.

Ha en trevlig söndag!!!

2 comments:

Anonymous said...

Visst var det härligt på mässan!!! Hade kunnat åka dit idag med och köpa på mig lite saker som jag känner att jag missade igår.
UNDERBAR lo på Melker!
Nu ska jag natta barnen.

Kramisar grannen

Anonymous said...

Vilken härlig layout! Du har verkligen fångat det svenska!

Ha en bra vecka!!
Kramis Evelina