2006-09-22

Allt är borta......

Ja, det är precis vad det är. Häromkvällen tröttnade Linus på att jag har hur många favoritlänkar som helst, massor med foton och scrappingikoner på skrivbordet m.m. m.m. så han tänkte skapa två användare i datorn men vad händer?????? Jo, allt i datorn ( i stort sett) bara försvann(som tur inte våra digitalfoton!!!) med e-adresser m.m. Undrar hur detta gått till??

SÅ ALLA JAG KÄNNER: MAILA ERA ADRESSER TILL MIG SÅ JAG KAN UPPDATERA MIN ADRESSLISTA!!!!!!!
Har ni tips på bra länkar, maila dem oxå!
TACK PÅ FÖRHAND!
Sedan är det väl bara att försöka hitta tillbaka till alla favvoställen man har på nätet.

Nog om detta elände. Det är äntligen fredag och det var min kollega/underbara vän Annas sista arbetsdag innan hennes bebbe skall komma. Jag kommer verkligen att sakna henne men som tur är kan vi ha torsdags"dater"!
Jag älskar fredagar för då har man verkligen hela helgen framför sig. Denna ser ju oxå att bli hur bra som helst, både väder och aktivitetsmässigt.

Jag har blivit utmanad av Evelina så här kommer ytterligare en lista:

1.Tre namn jag lyssnar till: Malin, mamma, älskling
2.Nånting jag tycker om hos mig själv:omtänksam
3.Nånting jag inte tycker om hos mig själv:vikten
4. Detta är jag rädd för: mörker
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Morrongänget, god mat, lugn och ro
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:Räkna ut svåra tal, förstå människor som kränker andra, laga bilen
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med min familj och mina vänner, scrappa, lyssna på musik, spinna, resa
8. Detta vill jag göra just nu: Äta räkorna och kräftorna som ligger i kylen och väntar
9. Bästa känslan: Glädje
10. Värsta känslan: Ångest
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: humor, ansvarstagande, rolig, omtänksam
12. Är du kär just nu?: JA
13. Vill du gifta dig?: Är redan gift
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: resa till Australien, se mina underbara barn växa upp , ta var på livet jag har
15. Min käraste ägodel: Min vigselring
16. Något jag skulle vilja ha i present: Londonresa, en Canon 350 eller 400D, spaweekend (behöver inte alla mammor det???)
17. Detta har jag på mig just nu: Myskläder
18. Favoritkläder: Jeans, tunikor, tenniströjor och munkjackor
19. Favoritdjur: häst
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:pop, rock, musikal och visor (ja, nästan allt)
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Jag blundar i solens sken/Peter Jöback, If tomorrow never comes/Ronan Keating, Heaven/Bryan Adams (världens bästa låt alla kategorier!!!)
22. Skola- roligaste/tråkigaste ämnet: roligaste: BILD tråkigaste: GEOGRAFI
23. Stjärntecken: Skytt
24. En bok jag gillar: Utvandrarna/Wilhelm Moberg
25. En film jag gillar: Bridget Jones dagbok
26. En TV-serie jag gillar: Dom är många dom men måste jag välja en blir det Cityakuten
27. Favoritdoft: nyrakad man, bebis, rosor, sommaregn
28. Detta äter jag helst: God mat, ostbågar och godis
29. Detta dricker jag helst: vatten eller coca cola light
30. Favoritgodis: Marianne, colaflaskor och prickar
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Koh nga Yuan (Thailand)
32. Färg på mina ögon: blå
33. Min längd: 168 cm
34. Jag tror på: alla människors lika värde
35. Jag spelar: musik (via radion, datorn och CDspelaren) och sällskapsspel
36. Person jag beundrar: min underbara farmor
37. Så här bor jag: I radhus
38. Antal döda krukväxter i hemmet: inga
39. Det här tänder mig: omtänksamhet, kyssar
40. Det här gör mig avtänd: stress och bråk
41. Favoritfärg: marinblå
42. Favoritcitat: Carpe diem!
43. En hemlighet jag vet : Ingen
44. Bästa present jag fått: min analoga systemkamera som nu tyvärr är sönder
45. Senaste köpta skivan.: Peter Jöbacks senaste
46. Det jag är mest nöjd med i mitt utseende: Ögonen
47. Det jag är minst nöjd med i mitt utseende: låren
48. Udda förmåga/egenskap: Lär mig låttexter oerhört fort
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: sengångare
50. Två personer som jag vill skall göra detta test:önskar att jag visste några

Nej, nu är det dags att njuta av fredagskvällen och IDOL, heja Erik och Emma!

Ciao!

2 comments:

Anonymous said...

Godmorgon!
Morgonpigga grannen här;)
Utvandrarna har jag aldrig läst...
Hoppas ni får en underbar dag på Liseberg!
Kramisar

Anonymous said...

Fy vad trist att bli av med allt.
Kul att få lite mera fakta om dig!
Kram