2007-03-28

Nu har man gjort det igen...

Det var sexton år sedan jag satt på en hästrygg och igår fick jag möjlighet att göra det igen. Var lite spänd till en början men det gick fort över.
Att rida är som att cykla, har du en gång lärt dig det så kan du. Helt underbart!!! Att vi red ute i den underbara vårsolen gjorde ju inte saken sämre.
Men jag kan lova att det känns idag. Har sån träningsvärk i ljumskarna att det känns bara jag går. Tala om att ha fått använda muskelgrupper som i vanliga fall ligger i vila.

För övrigt kan man väl bara säga att veckan består av jobb, jobb, jobb. Börjar känna mig sliten så det är tur att jag är ledig imorgon. Skall visserligen på jobb/ föreläsning på kvällen men det blir nog bra. Den handlar b la om inlärningssvårigheter m.m. och det är ju väldigt intressant!

Längtar som en galning till lördagens stora scrapmässa. Det skall bli så kul!!!!!

Nä, nu skall jag krypa till kojs efter att ha sett ytterligare ett underbart avsnitt av Grey´s Anatomy. Älskar denna serie.

Ha en god natt!!

2 comments:

Anonymous said...

Längtar oxå som en tok till mässan på lördag.
Passa på att försöka få lite vila idag.
Kramar om

Anna Hjalmarsson said...

Kul att få rida. Det är ju roligt när man väl får göra det. :)
Hoppas, Hoppas att jag ska hinna med mässan på lördag.
Vi ses sedan.
KRAM