2007-03-07

Hur kul är det...

att vara hemma och VAB:a? Inte särskilt. Allt man vill är att de små liven skall bli friska. Det verkar iallafall vända nu. Sonen äter fortfarande inte men har druckit lite mer idag. Alltid något plus att febern har gått ner.
Ringde till dagis och jobbet imorse och sa att jag blir hemma resten av veckan.

Idag har jag ägnat dagen åt att pyssla om sjuke sonen, städa, damma, tvätta och röja. Känner mig riktigt duktig nu, då detta hör till hatgörat!!!

Blir väldigt rastlös av att gå hemma så idag skall jag hem till Anna och scrappa. Lövely! Behöver verkligen komma utanför dessa fyra väggar.

Mina tankar går till mina goa och underbara kollegor/vänner. Jag saknar er! Det är väl enda fördelen med att vara hemma ett tag, man inser att man faktiskt och trots allt saknar sitt jobb och kollergorna när man inte är där.

Nä, nu skall jag ner och packa ihop mina scrapsaker.

Ha en trevlig kväll!

2 comments:

Anonymous said...

Ha det jätteroligt ikväll. Är allt lite avundsjuk...
Hälsa Anna!
Kramar

Anna Hjalmarsson said...

Tack för en trevlig kväll, det ska bli kul ikväll igen...

Ha en härlig dag,

KRAMIS
anna