2007-03-08

Nya alster.......

Vill börja med att säga GRATTIS till min kompis Ewa och hennes kille Martin som blivit föräldrar till en liten Saga!! Åhh, vad jag är glad för deras skull!!!
Nu vet man ju vad man har att göra idag, måste göra ett litet bebiskort!!!!

Först ut är en lo till Scrapbutikens utmaning: Svart/ Vit med pastell. Älskar detta gamla strandkort på Emilia. Längtar till sommaren när man ser det. Sedan ett litet kort som skall nå sin mottagare imorgon!
Sedan har jag redan gjort grattiskort till sonen. När han såg denna underbara stämpel sa han att han ville ha ett sådant kort när han fyller år.



Tack Therese för lånet av de nya Magnoliastämplarna, Swirls och flourisch clearstamps. Lövely! Tack Anna för att jag fick komma igår, det var verkligen skönt att komma utanför huset ett tag!
Ikväll blir det scrappande igen, får väl se vad det kan bli då.
Nä, nu skall jag kolla på "Men in trees" som jag spelade in igår. En helt underbar serie!
Ha en bra dag!

3 comments:

Anonymous said...

Jättefina kort och en underbar layout!
Önskar så att jag kunde varit med igår kväll och ikväll *snyft*
Avskyr att vara sjuk.
Kramelikram

Anna Hjalmarsson said...

Du fick verkligen gjort mycket igår. De är så fina dina alster.

Du är så välkommen ikväll.

Vi ses om några timmar.

KRAMIS

Anna Hjalmarsson said...

Glömde ju säga att det var kul med en liten Saga.

KRAM igen.
Anna