2007-03-11

Grå , trist söndag och jag vet inte vart det bär......

Detta kort gjorde jag till Anna som hade tjejmiddag igår. Fick denna jätteblomma i adventskalenderswappen och visste inte riktigt vad jag skulle göra med den, men blev i allfall nöjd med kortet.Svart och rosa passar väldigt ihop!!!Detta kort gjorde jag till Therese, min sjuka scrapvän. Hoppas verkligen att du kryar på dig snabbt så att "sekten" kan träffas i veckan!!!

Ja, vad skall man säga. Läget i den här familjen är väl inte på topp. Melker är VÄLDIGT trött. Har visserligen börjat äta men hostar och snorar och bryter ihop vid minsta grej. Undrar om han kan gå imorgon???Tror att det beslutet får tas imorgon bitti.

Emilia har oxå fått en hiskelig hosta, Linus känner sig bättre men är väl inte 100 heller.

Igår kväll var jag på tjejmiddag. Tack Anna för en helmysig kväll med underbar mat!! Den varma brietårtan gick ju inte av för hackor, en klar favorit, så där härligt onyttig!!!!!
Det verkar som vi fick sålt den röda bilen (Opeln) idag. Allt skall väl bli helt klart imorgon.
Annars händer här inte mycket, det kan jag lova.


3 comments:

Anonymous said...

Underbara kort och jag är ägare till ett av dem:)
Vad skönt att antaglien ha fått sålt den röda.
Krya på er!
Kramisar

Anonymous said...

Jättefina kort du har gjort! Hoppas att sjuklingarna kryar på sig!
Stor kram från Tina
Ps...guuud så gott det lät med varm brietårta!!!

Anna Hjalmarsson said...

Tack för det fina kortet än en gång. Jag vill även tacka för en trevlig kväll.
Kul med bilen, håller tummarna.

Hoppas familjen snart är krya och att inte du blir sjuk.

KRAMAR
Anna