2007-03-01

Jag har fått äran att.....

bli mars månads scrapbutikare. Tack Bettan!Läs mer HÄR

Ställde oxå upp med ett bidrag till gästdesignertävlingen. Har inget hört så jag hade väl ingen tur (skicklighet)*fniss* denna gång.
Det var i allafall en rolig skiss att ta efter och sonen är så glad för sin "Singstar" lo.



Denna gjorde jag i tisdags kväll då "sekten" träffades hemma hos Anna. Älskar dessa nya BG papper.
Mitt bidrag till gästdesignertävlingen. Bandet sitter dock rakt i verkligheten. Tack Therese för att jag fick låna dina nya clearstamps!


Denna lo gjorde jag häromkvällen när jag satt och scrappade alldeles själv. Kortet föreställer mig, några månader gammal i början på 1973. Min pappa har både fotat och framkallat.

Ikväll skall jag ut på trevligheter, men det är en hemlis för en av mina vänner, så jag kan inget avslöja idag.

Nä, nu har jag en del att ta tag i. Har ju inte varit ledig idag så jag måste röja upp lite nu.

Ha en bra kväll!

4 comments:

Anonymous said...

Superduperfina layouter!!!
Kramar om

Anna Hjalmarsson said...

Vilka underbara layouter!
Hoppas ni får en trevlig kväll ute.

KRAM

Lilo said...

Jättefina layouter! Men du! Ge inte upp hoppet! Ny tävling för att bli gästdesigner är utannonserad av Bettan nu! =)

Anonymous said...

Äääääääälskar dessa layouterna!! Görsnygga verkligen!!

Kram