2006-10-31

Visst kom vi iväg...till Copenhagen!Underbart!

Det blev en underbar helg i goda vänners lag med underbara hotellfrukostar, promenader, shopping, god mat, många skratt och ofrivillig passiv rökning.
Ja, det var verkligen underbart! Fredag kväll och vi tjejer njuter av den goda danska ölen. Härligt!
Under lördagens shoppingrunda gjorde Jessica och Liselotte dessa otroliga fynd. Jeans á 9 DKR!!!!!! (Ja, ni läste rätt, nio danska kronor)Otroligt!
Ja, det såg riktigt roligt ut när de betalade med varsin guldpeng. Slå det den som kan!

Den här underbara goda böffen avnjöt jag på lördagkväll. Den var verkligen supergod!
Min älskling och jag på en uteservering vid 24-tiden. Regnet öste ner men med filtar, infravärme och spiritus funkar det mesta.
En del av gänget framför tivoli som tyvärr inte var öppet.
Killarna på puben. De gillade oxå den danska ölen!
Skoputsningsapparat är aldrig fel. En sådan skulle jag vilja ha hemma, visserligen har jag inte plats för den men ändå!
Ja, det var verkligen en underbar helg som vi funderar på att göra tradition av. Tack våra kära vänner som gjorde den här resan till ett underbart minne!
Stort tack till mina underbara föräldrar som tog hand om våra barn under hela helgen så att vi kunde få njuta av en riktig vuxenhelg!I love you!

4 comments:

Anonymous said...

Åh vad roligt att få se foton från helgen. Jag ser att ni hade en toppenhelg. Är bara lite avis...
Jeans för en guldpeng, ja du, det kommer nog aldrig hända.
Härligt väder det är idag. Martin hade fullt sjå med att få dem till dagis i tid, och han lyckades inte för Filip skulle bara springa omvägar och leka i snön, han var helt lyrisk:)
Kramelikram

Anonymous said...

Så härligt med en "vuxenhelg". Det behöver man verkligen ibland! och det ser verkligen ut som om ni hade det toppenbra!

Ha det gott i snön och blåsten idag ;-)
KRAM från en ICKE snöfantast (i motsats till mina lyriska barn...)

Anonymous said...

Hej!
Va kul att ni kom iväg! Verkar som ni hade en kanonhelg:) Sånt behövs verkligen så man kan ladda batterierna och pusta ut. Kul att sticka iväg med kompisarna o bara va. Har sett på nyheterna att ni har snö. Jag är avis! Men å andra sidan.....20 grader varmt e gött de också haha.
Ha de så bra sålänge
kram
Annika

Anonymous said...

Åhhh vad glad jag blir att ni kom iväg och lyckat ser det ju ut på alla sätt och vis.
Kram