2006-10-13

Snooze.............

06.15 väckarklockan ringer första gången....Snooze
06.20 väckarklockan ringer för andra gången..........Snooze
06.25 ------//-----------------tredje gången .........Snooze
06.30-----------//-------------fjärde gången.............Snooze
06.35----------//--------------femte gången............Snooze
06.40----------//--------------sjätte gången och jag börjar vakna till liv och tänker FAN!, hur skall jag hinna till jobbet nu då?????

Trots att jag insåg att jag måste skynda mig som en galning vägrar kroppen lyda. Den vill bara släpa sig upp.

När jag väl kommer till badrummet känner jag något. Träningsvärk i käken?? Kan man få det av spinning eller är det bara tanden med den misslyckade rotfyllningen som min förra tandläkare, "Klåparen" gjort??
Kändes som jag knappt kunde öppna munnen men den leade upp sig så småningom. Vilken tur för en sån pratkvarn som jag*ler*

Trots mitt koma tillstånd kände jag i allafall att de verkliga sviterna från spinningen sitter nog mest i baken och inte i käken!
Kan tillägga att det kändes jätteskönt efter träningen att jag äntligen tog mig dit igen efter ett uppehåll sedan 20:e maj.

Ikväll skall jag njuta av min fredagkväll, kanske scrappa lite men annars bara njuta av min helgledighet!!

Ha det gött igelkött!!

1 comment:

Anonymous said...

Hoppas ni har en härlig fredagskväll inne hos er. Här är det lugnt. Ska strax lägga mig. Har fått gjort två kort:) Känns bra.
Blir nog ingen djurpark i helgen, måste riva ur hallen nu så att det blir gjort någongång...
Kramisar grannen som ska gå och lägga sig nu