2006-10-05

Snart kommer det fler layouter...


Ja , som sagt man var ju på en underbar mara i lördags. Där fick jag gjort tre layouter och ett kort.
I går scrappade jag och Therese och då fick jag gjort två layouter. Rekord för en kväll tror jag.
Gjorde bla en layout till Scrapbutikens blå utmaning. Se ovan.

Therese är ju en riktig ängel som hjälper mig att scanna.TUSEN TACK!!!
Hon har dock många alster att scanna in efter helgens mara och från i går kväll men de kommer att läggas in fler här under dagen.

Annars händer det inte mycket kul idag. Tandläkarbesök, städ och tvätt. Tråkigt!
Skönt dock att man är ledig.

2 comments:

Anonymous said...

Underbar sida, denna gillar jag massor!
Kram

Anonymous said...

Din layout är helt fantastisk!!! Så jättefin!!
Hoppas tandläkaren var snäll mot dig idag, och tvätthögen ;-)

Kram Evelina