2006-10-12

Bränna fett, eller?????

Nu skall det bli av.
Jag skall äntligen ????? iväg på mitt första spinningpass nu efter sommaren. Undrar hur det skall gå??
Motivationen är lika med noll. Får väl trösta mig med att jag antagligen bränner fett.
Cambridge var ju definitivt inget för mig, kände mig fysiskt sjuk. Nu skall jag bara komma igång med VV och träningen igen.
Man kan ju lugnt säga att man kommer av sig fort.

Hoppas åtminstone att jag lyckas bränna bort Mc. Tasty menyn som slank ner till middag efter en stressig dag på jobbet.

Får väl antagligen känna på att jag lever imorgon med träningsverk och allt!

2 comments:

Anonymous said...

Heja, heja!!! all motion är bra motion. Även om den kommer i spridda skurar. (Måste jag iallafall intala mig själv eftersom det är så sällan jag kommer iväg... ;-) )

Ha en bra dag tjejen!
/Kram Evelina

Anonymous said...

Ska du spinna med Martin och Linus?
Usch vad dåligt samvete jag får när ni är så duktiga...
Kramar från den slöa grannen som just kom på att jag faktiskt har gått en lååång prommis med barnen idag och kanske inte är så lat ändå;)