2006-10-05

Som utlovat....här kommer layouterna.....

Här kommer de utlovade........... Denna layout visar Melker och hans bästa kompisar på förskolan. Man kan väl säga att de hade en förkärlek till de rosa prinsessklänningarna. Varje eftermiddag när man kom och hämtade hittade man dem i dockvrån i dessa tjusiga dressar.
En riktigt höstig LO . Hade inga nya kort men hittade dessa som togs vid en skogsutflykt 2004.
De gulligaste och sötaste dagiskortet på Melker hittills. Detta var en av skissutmaningarna på Scrapbutiken i lördags.
Denna LO är på min svägerskas bror och hans fru. Jag hade äran att få vara "fotograf" på deras bröllop förra året och detta är några av de kort som jag tog då.

4 comments:

Anonymous said...

LOVELY!!!! Allt är alldeles lovely!!! De gör sig lika bra i cyberspace som i verkligheten ;-)

Ha en bra helg!
Vi fick ett ryck och drar till Uppland för att hälsa på släkten imorgon, så vi "hörs" väl på måndag. :-)

Kram Evelina

Anonymous said...

Klart du får länka!!! Och jag länkar gärna till din...

Kram Evelina

Anonymous said...

Helt fantastiskt underbara!!
Kramisar

Lilo said...

Vilka jättefina sidor du gjort!!! Gillar speciellt den med "sessorna", den gör mig så glad! Kram och trevlig helg!!