2006-11-04

Vilken jävla helg!

Ja, det här är inte kul alls. Kände mig lite vissen på jobbet igår. Tog ut lite komp så jag kom hem vid 13.30.
Då brakade h-vetet loss. Magsjuka, visserligen "bara" bakvägen men ändå. Fick springa i skytteltrafik till toa med oerhörda magsmärtor oxå. Inget vidare!

Det värsta är att det förstörde alla våra helgplaner. Hade tänkt åka till minneslunden där farfar ligger och sätta ljus. Det får väl bli en annan gång.

Nu ikväll skulle vi egentligen vara hos våra goda vänner Anna och Peter på middag. Vi har inte träffats på evigheter så vi såg verkligen framemot detta. Barnen har oxå sett framemot att leka med Thor och Emil och mysa med lilla Hilda. Typiskt att detta skulle skita sig!
Som tur är har vi iallafall lyckats boka in det gemensamma pepparkakshusbaket, det går av stapeln den 9:e december.

Har bara ätit rostat bröd idag och det verkar som om det stannar i kroppen. Skönt!

Imorgon var tanken att vi skulle äta middag hos svärmor men vet inte hur det blir med det nu.
Ja, den planerade myshelg har verkligen blivit katastrof.

Så, det blir väl att kura ihop sig i soffan och glo på TV. Åtminstone något man är bra på oavsett om man är dålig eller ej. *ler*

Veckan som kommer är ganska hektisk. Skall t o m gå in och jobba på min lediga dag.Alltid bra med komptimmar.
På lördag är vi ett gäng kompisar som skall träffas och göra julkort. Det kommer säkerligen bli jättetrevligt!Ser framemot detta!

Nä, nu orkar jag inte skriva mer utan nu skall jag återgå till mitt glas med avslagen Coca-cola och glana på TV.

Hoppas ni alla har en mysigare allhelgonahelg än mig!

4 comments:

Anonymous said...

Nä fy, din stackare!!! Hoppas verkligen att du känner dig bättre idag så du kan samla kraft inför veckan som kommer.

Kram

Anonymous said...

Det var verkligen tråkigt att det inte blev av igår. Hoppas att du mår bättre idag. Det är tur att vi har våra traditioner så vi kan träffas de dagarna, men jag önskar att det kunde vara oftar. Ser framemot lördag...
KRAM

Anonymous said...

Skönt att du mådde bättre idag. Magsjuka är ju sådär kul om man säger så...
Kramar om

Anonymous said...

Usch och fy... Hoppas att du mår bättre idag!
Kram