2006-11-08

Äntligen....

är mer än halva veckan gjord. Känns som jag skulle behöva sova i hundra år. Undrar hur det skall gå till??

Nu ikväll fick jag fixat mina små paket till adventskalenderswappen. Det kändes skönt att få det gjort, jag är ju alltid ute i sista minuten. Nu skall det bara postas och fixas porto. Det får ordna sig imorgon då jag ändå skall skicka iväg ett stort brev till en av mina gamla elver som flyttat till Australien.
Zara bör dock ha fått mitt paket innan tiden gått ut och det är ju det viktigaste.

Sedan vill jag ge en stor kram till Annika på Scrapperiet som fixar och donar med alla pappersbeställningar inför vår lilla "julkortsgörardag" som jag och några kompisar skall ha på lördag. Tusen tack!
Längtar tills vi skall sitta och bara pyssla hela lördagen.
Hmmmmm.....Glögg kanske behövs för att fixa rätta stämningen?? Kanske pepparkakor och brie oxå? Det tåls att funderas på!

Annars är det bara jobb och slit, ögonläkarbesök m.m. resten av det som är kvar på denna vecka. Måste ju fixa lite inför fars dag oxå. Både när det gäller Linus och min egen far. Har en bra idé, hoppas bara att den går att genomföra. Vad det är kan jag ju inte avslöja här, då jag vet att det smygläses här lite då och då!*ler*

Längtar oxå till Scrapbutikens mara som går av stapeln den andra december. Efter den lär ju julstressen sätta in och scrappandet kommer säkerligen att ligga åt sidan till efter nyår om jag känner mig rätt.

Älskar dock julen med allt vad det innebär så jag längtar faktiskt redan!! Det kommer bli en lugn och mysig jul här hemma hos oss. Lovely!

Nä, nu skall jag försöka komma i säng i tid för en gång skull...
GOD NATT!

3 comments:

Anonymous said...

Jo, du fixar bara en elak häxa, en förtrollning och en slända som du ser till att sticka dig på. Sedan kan du sova gott i hundra år om du ordnat en "pussa mig inte" skylt till alla prinsar som lär svärma runt dig. (Eller du har väl iallafall två därhemma) Bara en tanke... ;-) :-)

Anonymous said...

Jag väntar med spänning på alla fina paket som kommer till mig, funderar på att säga att alla kommit bort med posten och behålla alla själv :o)
Kram

Anonymous said...

Blir ju hur nyfiken som helst på din fars dag idé. Du får smygviska till mig när personen som smyger omkring härinne inte hör;)
Nu blev jag nästan sressad när jag läste ditt inlägg, julen är ju snart här, HJÄLP!!! Jag har inte börjat fixa med nånting.
Kramisar från hon som är hemma med ett öronsjukt barn idag