2006-11-14

Grattis på namnsdagen gumman!

Ja, idag har vår älsklingstjej namnsdag.Grattis EMILIA! Så här glad blev hon för den nya tröjan som hon fick i present!
Det är roligt när barnen uppskattar det dom får!

Idag har jag varit på kurs hela dagen. Språkstörning i ett skolperspektiv. Verkligen en helt suverän dag. Vi lyssnade på två jätteduktiga logopeder som föreläste om lite olika saker, bla om hur tidigt man borde screena barn för att upptäcka läs och skriv svårigheter, bra hjälpmedel till eleverna m.m.
Måste tilläggas att vi fick kanongod mat och fika oxå. Aldrig fel och uppskattas nog lite x-tra av såna som mig, som i stort sett aldrig har möjlighet att äta ute.

Nä, nu skall jag avsluta min kväll framför dumburken och Grey`s Anatomy!

Ha det gott!

3 comments:

Anonymous said...

Underbar tröja, förstår att hon blev glad!
Grey's anatomy är bara såå bra. Önskar att det gick i alla fall två gånger i veckan:)
Kramisar Therese

Anonymous said...

Grattis Emilia i efterskott, du har ett så fint namn :)
Ha en underbar kväll, nu ska jag beställa en Quickutz och lite annat.
KRAM
Anna

Anonymous said...

Det är alltid gott med mat :-) God mat! :-)

Och du har en jättesöt tjej i en jättesöt tröja!

Kramis