2006-11-13

Helgens event och lite till

Ja, när jag var och gjorde julkort i lördags så pajade den gröna bilen när Linus skulle åka och handla. Kanske orsaken var en jättepöl med vatten??
I går fick vi iallafall bogserat eländet till Zanders verkstad. Kan tillägga att jag satt småskraj i bilen som blev dragen och detta var jag ju givetvis tvungen att föreviga.
Till råga på allt så small handbromsen av på vår vita bil i går kväll när jag skulle överraska Linus och min far och mor på bio. Typiskt!
Vi såg förresten filmen" Efter bröllopet". Jättebra men stundtals sorglig.Vill passa på att säga tusen tack till min snälla kusin Anders som fixade biljetterna. TUSEN TACK!!!!


Här kommer några av de kort jag gjorde under lördagen. Vi höll på från 11-18 och det kändes inte som om tiden räckte till. Nästa år får vi nog köra en liten julkortsmara.
Blir nog att vi träffas vid fler tillfällen under november för att göra flera, då på kvällstid!
Gjorde två Fars dag kort oxå men dem glömde jag att fota.





Här kommer bilder på några av brudarna som var med.


Anna Hjalmarsson stansade och fixade sina underbara papper.Ett fint Fars dagskort blev det oxå.





Helena, nyfiken nybörjare satsade på marint i år.



Sofia satsade på gulliga men ack så pilliga renar. Hon tackade sin lyckliga stjärna för QuickKutzen.








Susan , nyfiken nybörjare som gillade Basic Gray papprena jag hade beställt åt henne.






Petra med ett av sina fina alster.
Tyvärr glömde jag att ta kort på Therese och mig själv, får bli en annan gång!
Idag har det annars varit en riktig måndag. Ganska hektisk med möten m.m.
Sänder en stor krya på dig kram till min vän och kollega Agneta som är hemma och är sjuk! Kanske är ett grattis på sin plats idag oxå då jag misstänker att hon blev farmor för tredje gången. Hennes son ringde nämligen till jobbet idag och det brukar han aldrig göra.







4 comments:

Anonymous said...

Jättefina kort!!
Gör absolut ingenting att du glömde ta kort på mig, jag fastnar ändå inte;)
Kramar om
PS. Tack snälla för hjälpen idag.

Anonymous said...

Underbara kort, kul att dagen blev lyckad. Trist med bilen, det är så jobbigt när det är bilstrul!
Kram

Anonymous said...

Eländiga bilar!! Tänk att alltid är det något som ska krångla, och de är ju så tråkiga att lägga ut pengar på, för det "syns" ju liksom inte vart de tagit vägen. Nä tacka vet ja scrapgrejer, det är riktiga handfasta saker det, som man kan SE att man köpt! ;-)

Det ser ut som om ni hade en riktigt mysig julkortslördag. Jag får väl göra ett nytt försök nästa år...

Hoppas din dag blir bra!
Kram Evelina

Anonymous said...

Tack för en härlig lördag. Kom verkligen igång med stämpling och målning, nu är jag nästan fast:)...
Hoppas att det löser sig med bilarna för er.
KRAM
Anna