2006-11-27

34 år ung....

Ja, idag har man alltså blivit 34 år ung!! Egentligen är jag faktiskt fortfarande 33, tills 23.53 ikväll men ändå..
Jag har blivit högtidligt uppvaktad både igår och idag. Roligt! Jag måste villigt erkänna att jag är barnsligt förtjust i kalaser och paket.

Fick en underbar Lovedinner lampa från Lamp Gustav, Adventsstjärna på fot (oxå från Lamp Gustav), 9 underbara distresser, brads, biljett till Mamma Mia,Orups nya skiva, en Silent Setteroch en cool skål samt pengar. Lovely
Ikväll skall jag inviga mina nya färger och fixa julkort. Kul!!Therese och Anna kommer hit och pysslar.

TUSEN TACK TILL ALLA SOM UPPVAKTAT MIG!!

Kommer givetvis att bänka mig framför mitt favvoprogram på TV också: CITYAKUTEN

Nä, nu har en av mina pysselvänner kommit så nu måste jag avsluta!

Ha det bra!

5 comments:

Anonymous said...

Tack för en trevlig kväll igår, det är alltid lika kul att träffas och pyssla.
Tänkte pysa iväg en sväng till Kmässan idag och kolla in de snygga adventsstjärnorna. Svärmor ska hämta barnen så jag tänkte passa på:)
Kramisar från den förkylda grannen

Anonymous said...

Hallå där... så det var igår du fyllde (noterar i almanackan...) GRATTIS så jättemycket i efterskott då. Roligt att höra att du hade en bra dag! Hoppas den idag blir lika bra också... och hela din vecka. Vi ses på lördag!

Kram /Evelina

Anonymous said...

Tack för en trevlig kväll igår. Nu ska jag nog måla mina stämplade motiv så det kan bli julkort.
Ha en trevlig kväll.
KRAM Anna

Anonymous said...

Grattis i efterskott!!!! Åh, vad mkt roliga presenter du har fått!!! Visst är det roligt att bli uppvaktad!!
kram Tina

Angelica said...

Grattis i efterskott, vännen! Hoppas att jag med denna hälsning kan skicka över lite av vår blå himmel till dig. Dock vill jag inte önska snö ännu, eftersom ju Martin snart ska ut på vägarna och köra, och då föredrar jag uppehållsväder! KRAM