2006-11-11

Äntligen...om några timmar

då är det dags för mig och ett gäng kompisar att göra julkort, skall bli så kul.

I stort sett är det mesta klart. Annika från Scrapperiet var här och levererade papper till alla brudarna i gårkväll. Tusen tack!!!!
Therese hade ju beställt Bazills nya "Bling" papper. Helt underbara!
Kanske skall önska mig några sådana när jag fyller år?

Stämplarna ligger färdiga i sin låda, embosspulvret likaså.

Ja, det skall bli underbart roligt att bara sitta och pyssla , skratta, skvallra och mysa hela dagen.
Vädret är ju oxå perfekt för detta ändamål.

Tänkte oxå att jag skulle fixa Fars dags kort idag samt ett kort som min mamma beställt till en jobbarkompis.
Kan nu avslöja att jag ordnade det som jag hade på G när det gäller fars dag. "Smygaren" undrar säkert nu men det är ju bara kul. Jag älskar att överraska!

Nä, nu skall jag gå ner och packa ner lite julmusik och försöka hitta någon glögg att sprida juldoft med!!!
Vi måste ju komma in i rätta stämningen!
Hoppas ni alla får en underbar lördag i busvädret! (Här på bästkusten är vädret nämligen riktigt uselt idag)

5 comments:

Anonymous said...

God morgon,
Perfekt väder för julkorten...
Ska med packa ihop grejerna som ska med. Få se om jag hinner förbi och köpa lite mer :) Skönt att man är lite morgonpigg.
Vi ses KRAM
Anna

Anonymous said...

Åh, vad mysigt det låter med en kortmakardag! Hoppas att du fick med dig kameran så vi får se!!
kram tin

Anonymous said...

Tack för igår. Det var jättetrevligt även om jag bara hann vara med en lite stund *snyft*. Typiskt att allt ska krocka när det väl händer något...
Kramar om

Anonymous said...

Hoppas ni hade det riktigt mysigt!! Jag hade det mest stressigt tycker jag, men det var väl ok...
(Hade nog hellre pysslat i lugn och ro dock...)

Önskar dig en bra vecka!
Kram Evelina

Anonymous said...

Hoppas ni hade en hylmysig dag i lördags!
Kram