2006-11-24

Fick detta underbara mail idag...Tack Anna!


Idag är det Skitnygga Jävligt Smarta Kvinnors Internationella Dag så var snäll och skicka detta meddelande till någon du tycker passar den beskrivningen. Var bussig och skicka det inte tillbaka det till mig eftersom jag redan har fått det från en skitsnygg, jävligt smart kvinna !Och kom ihåg mottot: "Livet är inte en resa till graven med syftet att komma dit i en attraktiv och välbevarad kropp. Det handlar om att glida in sidlänges med en chokladkaka i ena handen, en flaska vin i den andra, fullständigt slutkörd, totalt utsliten, skrikande "Hoho, kan nån ge mig lift!"
Ha en underbar dag!


Inom varje äldre människa finns en yngre människa som undrar va fan som hände. -Cora Harvey Armstrong-


Inom mig lever en mager kvinna som desperat vill komma ut. Jag brukar tysta ner henne med kakor.(Okänd)

De svåraste åren är de mellan 10 och 70. -Helen Hayes (vid 73 års ålder)



Varje gång jag stänger en dörr mot verkligheten kommer den in genom fönstret. -Jennifer Unlimited-





355 är när du äntligen fattar vad det handlar om - och din kropp börjar ge upp-Caryn Leschen-


Om du inte kan föregå med gott exempel - ja, då får du bara vara en gräsligt varning. -Catherine-

Ingen kan få dig att känna dig underlägsen utan att du ger dem ditt tillstånd. -Eleanor Roosevelt-
Sänd detta till alla jävligt smarta kvinnor du känner, du kommer att göra dem så glada!


3 comments:

Anonymous said...

*asg*:)
Hoppas du hade en rolig kväll igår med brudarna!
Kramisar grannen som är uppe med tuppen

Anonymous said...

Riktigt snygga tanter!! *skratt*

Önskar dej en härlig helg!

Kram

Anonymous said...

Hipp, hipp hurra på din födelsedag idag!!!
KRAMAR