2007-02-02

Ny layout

Jaha,då var det fredag igen. Underbart!Har varit en helt ok vecka på jobbet. Märks dock att man inte jobbar heltid längre. Är verkligen helt slut (ja, mer än vanligt alltså) då jag jobbat alla dagar. Som tur är rör det sig om bara en vecka i månaden eller max två!

Skall bli skönt att ha en hel del komp till sommaren så barnen kan få lite x-tra ledigt!

Igår så scrappade Anna, Therese och jag.Alltid lika kul!! Fick gjort denna layout på Melker när han spelar på sin"elektriska" gitarr. En ljudlig leksak som hans mamma hatar. Starkt ord, jag vet, men ljudliga leksaker är det absolut värsta jag vet. Det räcker ju med vanliga barndecibel!Han älskar dock denna leksak och korten är ju helt underbara. Åtminstone tycker den partiska mamman det.
Har fotat layouten och givetvis slår blixten rakt i fotona. Jag hoppas ni kan se ändå.

Vill med detta önska er en riktigt härlig februarihelg!!

kramisar

6 comments:

Anonymous said...

Den blev underbar. :)
Tack för igår, alltid lika kul att sitta och scrappa med "sekten".
Har fått gjort några kort ikväll, men nu är det dax för bingen då klockan ringer 0530 imorgon.

Ha en underbar helg.
KRAM

Anonymous said...

Helt underbar layout, det kan jag intyga, har sett den irl:)
Det var trevligt i torsdags, gillar våra veckoträffar, är så roligt att tjöta och scrappa. Hoppas att det blir nästa vecka också!
Önskar er en trevlig helg!
Kramisar

Anonymous said...

Wow vilken läcker layout!
Hi,hi,hi...här e en till som verkligen avskyr leksaker som låter...yekh!
kram Tina

Anonymous said...

Åh, jag vet, jag vet!!! Barnen älskar dem och själv önskar man bara att batterierna ska ta slut ;-)

Men den gjorde sig bra på layouten iallafall...

Ha en bra söndag!
Kram

Anonymous said...

Härlig sida du scrappat!
Ja man undrar varför det finns sådana saker...
Kram

Bettan said...

Härlig Lo du gjort!
Håller med dig om att leksakerna låter väldigt högt. Tur att det var någon yngre som också tyckte det , har fått höra att det är bara för att jag börjar bli gammal. Det skär ju i öronen.
Det är lika dant med hundleksaker det skall pipa så förbaskat högt, konstigt med tanke på att hundarna hör så mycket bättre än vi.
Tar mig friheten att länka hit i min blog.

KRAM