2007-02-15

Alla hjärtans dag

Vill börja med att tacka alla vänner och bekanta för alla gulliga mail som damp ner igår!!Tusen tack!!!
Tusen tack för alla kommentarer som jag fick i bloggen oxå. Vill uppmana alla som besöker denna sida att kommentera. Jag uppskattar det verkligen!

I går morse fick jag en underbar tröja av min man. Därefter gick jobbet som en dans, vi gick bl a på bio med fritidsbarnen. Vi såg filmen "Min vän Charlotte". Rekommenderas varmt!! Både rolig , otecknad och tänkvärd!!!

Svärmor hämtade barnen på fritids och dagis och tog dem sedan med dem hem för övernattning.
Kändes skönt att komma hem till ett helt tyst hus för en gång skull.
Vilade en stund.
Vid sjusnåret kom våra goda vänner Anna och Peter. Vi käkade thaimat och samtalade i lugn och ro innan vi gick över till att spela PS2 "Singstar" och "Buzz".Det blev en otroligt trevlig kväll med många skratt. Sen blev den oxå.

Idag har jag varit på möte plus att Melker skulle till tandläkaren. Han var verkligen jätteduktig!!
Vi har ju fått gå dit var tredje månad för att han hatar allt som kommer in i munnen särskilt tandborsten plus att han är jätterädd. Idag låg han dock i stolen alldeles själv och gapade stort. Härligt!

Ikväll blir det scrappande hos Anna. Orkar nog bara en liten stund då min förkylning snarare blivit sämre. Men det skall bli kul ändå!!!

Imorgon skall vi ordna ett uppdrag som vi fick i somras på kompisarnas bröllop.Vi skall bjuda Fam. Bohman på en trerätters Alla hjärtans middag. Skall bli mysigt! De kommer klockan 19 och det står en del mumsigheter på menyn men det kan jag inte avslöja nu.

Nä, nu måste jag kila och packa scrapgrejer.

Ciao!

6 comments:

Anonymous said...

Tack för ivkäll! Lika trevligt som alltid.
Kramar om

Anonymous said...

Tack för ivkäll! Lika trevligt som alltid.
Kramar om

Anonymous said...

Lät som en helmysig dag och är nyfiken på den mumsiga menyn!
Kram

Anna Hjalmarsson said...

Hejsan,

Tack för en trevlig kväll i onsdags. Kul med sång och Buzz utan barn och med min man...
Det var kul när ni kom igår, som alltid.
Hoppas att ni får en härlig kväll ikväll.
Nu ska jag göra frukost till killarna har ju en bonus kille idag.
KRAMIS

Anonymous said...

Nu vill jag veta det vesentliga, vem är bäst på Buzz?
Och vem blir mest sur om denne förlorar?

Anonymous said...

Vad mysigt ni haft, särskilt scrapkvällen är jag avis på ;0)
Sitter här hemma och nyser och är allmänt förkyld...så det låter härligt att få scrappa med vänner.