2007-02-12

Ja, då var det måndag...

och sportlovet har börjat. För min del innebär det att jag får VAB:a idag. Melker är hostig och hängig.
Det verkar som det är en riktig sjukdomstid just nu. Vem man än pratar med så är de sjuka. Vårt lokala apotek hade till och med slut på penicillin en dag. På jobbet började kräksjukan härja förra veckan, jag hoppas verkligen att vår familj kommer klara sig från detta. Kräksjukan är nämligen det absolut värsta jag vet!!!!

Då kanske jag kan få pysslat lite idag. Vill ju vara med på Evelinas kortutmaning (scrapbutiken) plus att jag måste bli klar med mitt hemliga projekt oxå. Kommer att behöva viss assistans av grannen idag.

Emilia är på fritids, där har hon absolut roligare än hemma med en sjuk och grinig lillebror.

På onsdag är det alla hjärtans dag, får väl se vad den bjuder på!! *ler*

Nej , nu har datorn fått nog med uppmärksamhet (tycker sonen) och så är det dags att äta frukost!

Ha en bra dag!

6 comments:

Anonymous said...

Hoppas att han kryar på sig.
Visst är det så att alla ungar är sjuka, det ger sig aldrig...
Lycka till med scrappandet!
Kram

Anonymous said...

Här är det också sjukt..fast det börjar bli bättre... tror jag (men det trodde jag ju förra veckan också och då blev ju Elia dålig, IGEN!)

Och vad kan sportlovet bjuda på tro? Det blir nog inte mycket sport iallafall...
Just nu... Bolibompa.

Ha en bra dag. Kram

Lilo said...

Just det... sportlov borde vi också ha snart... Hoppas ni får vara friska, kräksjuka är det värsta som finns! Ät vitpepparkorn!!!

Anonymous said...

Hej

Det skall bli spännande och se vad ditt "hemliga" projekt är!

Kram
"Smygarn"

Anonymous said...

Hoppas att Melker kryar på sig snabbt så att han kan komma till dagis och leka:)
Vad gör smygarn här inne egentligen...han måste vara väldans nyfiken *ler*
Kramisar

Anna Hjalmarsson said...

Hejsan ,
Hoppas att Melker snart är frisk och Kry så han kan leka på dagis. Idag har vi varit och fikat på K-mässan och lite handlat blev det också :). Har gjort ett kort och börjat på ett till, fick målat stämplar igår.

Ringer dig snart för att snacka lite.

KRAM