2007-02-20

Vad jag hade behövt idag....

* kunnat köpa tålamod på burk. Den här utdragna förkylningen har verklgen sugit ut allt vad där är. Alla som känner mig vet ju att jag har en ängels tålamod i vanliga fall. *ler*

* en resa till något varmt och vackert land. Känner mig dödssjuk när jag ser mitt bleka, trötta och hålögda fejs i spegeln. Ush!!!

*en kombinerad städerska och kock. Orken och fantasin är toltalt väck. Älskar ju mat!

* en privat tränare , som kunde få mig motiverad igen. Fast det är kanske träning att gå från soffan till sängen så här på kvällen?

Nä, nu måste jag sluta var en sådan pessimist. De som känner mig vet att jag är positiv allt som oftast.

Ha en go kväll, säger hon som skall bli soffpotatis ytterligare en kväll i sitt liv......Imorgon skall jag....................

2 comments:

Anonymous said...

Skickar en stor värmande kram.
Hoppas att förkylningen ger sig snart.
KRAMAR OM

Anonymous said...

Tror du det går att dubbla den där beställningen ;-) Isåfall kan jag ta ett ex hit också.

Stor kram till dig i snöstormen. Hoppas du känner dig piggare snart.