2007-02-13

Hemliga projektet....

Här är ett alla hjärtans dag kort som jag gjorde på maran. Hade tyvärr ingen stämpel med hjärtan då så mottagaren får föreställa sig det i paketet. Jag tror jag vågar presentera mitt hemliga projekt här. Det är numera inslaget i vackert brunt papper och min älskling har fått stränga förhållningsorder om att han inte får öppna det förräns han kommer till jobbet. Hoppas att han inte tittar in här först.*ler*

Har gjort min livs första tagbok. Blev lite "svulstig" men jag är nöjd ändå. har nog fått ett tillfälligt beroende av glitter.



Under fotona har jag skrivit ord som beskriver var och en av oss.

På tagen utan foto står det JAG ÄLSKAR DIG! på en mängd olika språk bl a Thai, esperanto, italienska, franska, siox, brasilianska, holländska m.m.



Så här ser den ut på baksidan.
Hoppas nu bara att älsklingen vågar ha den på sitt skrivbord på jobbet, det är ju liksom det som är tanken.
Nä, nu måste jag hoppa i bingen, är sååå trött!
Tusen tack Therese för all hjälp och för Bohemia!



12 comments:

Eleonore said...

Vilket fint kort och en underbar tagbook...

Har inte din älskling den på jobbet så får han med mig att göra ;)

En stor kram till dig så här på alla hjärtans dag. *kramar om hårt*

Eléonore

Anonymous said...

Hej
Självklart så står den på skrivbordet på jobbet :-)

Tack så jättemycket!!!

Hoppas tröjan värmer lika mycket som dessa kort gör!

Kram, mannen!

Lilo said...

Åh... vad fint!!! Och vad gulligt!!! Mannen har kommenterat! Eran Alla hjärtans dag är redan perfekt!!!! =)

Anna Hjalmarsson said...

En stor kram på alla hjärtansdag!
Vad fin din present blev, kul att mannen blev glad och har den på skrivbordet. Jag får se till att få i ordning på min tills nästa vecka, hur nu det ska gå. Annars får det bli till förlovningsdagen...
Det ska bli kul med träff ikväll.

KRAMAR

Anonymous said...

Ååååå så gulligt och Underbart!!! =)

*Cattis*

Anonymous said...

Jättegullig tagbok!! Jag förstår att han har den framme ;-)
Och ett tokgulligt kort!!!
Kram Kicki/ "Sannasmamma"

Anonymous said...

Om du nu av någon befängd anledning inte tror på din mans ord, kan jag garantera dess äkthet!
Fantastiskt verk!

MVH Fralle

Anonymous said...

Superfin blev den!
Massor av Alla Hjärtans Kramar till dig från mig

Anonymous said...

Underbar tagbok!!! Kalrt maken måste blivit överlycklig för den! och kortet var ju superdupersött.
Stor allahjärtanskram till dig!

Bettan said...

Jättefin tagbook du gjort!
Han skulle väll bara våga annat än att ha denna på sitt skrivbord.
Ha en bra dag. KRAM

Anonymous said...

Jättefin tagbok! Förstår att han har den på skrivbordet. Ha det så bra!

Anonymous said...

uuuuunderbart fina ting du gjort!! Älskade det första kortet!! Jättefint med texten! =)

Ha en bra helg nu!
/Petra