2007-02-13

Har precis kommit från jobbet..

och känner att jag måste få sova. Är helt dödstrött pga förkylningen i kombination med min tidiga dag.
Linus har varit hemma med sonen idag och imorgon är det dags för dagis igen.

Ikväll skall jag in till grannen för att färdigställa mitt lilla hemliga projekt. Har sett att "smygarn" dvs min man springer runt i div bloggar. Tror att han är rejält nyfiken!!
Ledtråd: Någonting scrappat*ler*

Måste oxå ladda inför eftermiddagens idrottshändelse: Anja Pärson i storslalom. Det kan man ju inte missa!!

Önskar er alla en fortsatt bra dag!

Kramisar

3 comments:

Anonymous said...

Hej

Visst är man nyfiken :-)
Det skall bli spännande att se vad du har gjort, kanske en fin sko :-)

Puss, Smygarn

Anonymous said...

Syns snart!!
Och ja, Linus, du har alldeles rätt, det är en sko, en rååååsa sko:)
Kramelikram

Anonymous said...

Hoppas projektet blev lyckat och att ni får en fin Valentines imorgon.

Kram