2007-01-28

Vilken underbar "mara"!!

Vill börja med att tacka Bettan och Ellinor för en underbart kul mara! Tack oxå till de andra brudarna som förgyllde timmarna där, ingen nämnd, ingen glömd!! Det är verkligen toppen att sitta så länge, ifred från städ, tvätt, matlagning m.m. och bara skapa. Fick gjort en hel del igår, hann färdigt med alla utmaningar och lite till.UNDERBART!! Denna layouten på sonen i fjällen känns inte riktigt färdig. Har ni tips, kläm fram dem!
Dessa underbara kort på min pappa som liten gjorde jag utefter kvällens scrapliftutmaning. Skall ha den i min BOM.Älskar dessa BG papper!!!


Denna härliga sommarlayout gjorde meed inspiration efter att ha gjort den första utmaningen för kvällen, skissutmaningen. Blev riktigt nöjd med denna. Känns verkligen somrig!!Gillar dessa Heidi Swapp chipboardsbokstäverna jättemycket!


Denna layout gjorde jag efter första uppdraget för dagen-skissutmaningen.Älskar både fotona och pappren, de matchar perfekt!!! Om någon undrar över äpplet så heter båten vi seglar så.
Gjorde två kort oxå men de kan jag inte visa ännu pga av olika skäl, återkommer med dem senare!
Tyvärr slår ju blixten i fotona, särskilt eftersom man inte har någon höjdarkamera heller, men jag hoppas ni kan se ändå!
Vill med detta önska er alla en bra vecka!



8 comments:

Anonymous said...

Jättefina LO och mååånga hann du med! Kul med mara, avis är jag.
www.asamia.blogg.se

Anonymous said...

Tack för igår, vad roligt det var!!
Underbara layouter!
Kramar om

Anonymous said...

Det ser ut som det var en kul och kreativ mara. Vilka underbara layouter!
Ha en härlig vecka!

KRAMIS

Anonymous said...

Tack för i lördags, det var kul att träffas!
Underbara sidor du scrappat!
Kram

Anonymous said...

Dina layouter blev verkligen lyckade!!! Och det var jättekul att ses som vanligt.
Jag ska verkligen försöka klämma in ett besök på någon av era scrapträffar någon vecka!

Kram kram

Anonymous said...

Tack för kommentaren i min blogg, jag har skrivit ett svar till dig där nu ang brilliance. Hör av dig igen om ngt är olkart. Kika gärna in på hemsidan också, där finns atiklar som visar hur man målar tex. Länk dit finns på bloggen.

Anonymous said...

Hejhej Molle!
Ville bara höra av mig och säga att jag lever, o alla har de bara bra härborta :) Det är min usla blogg som inte vill funka så jag blir så trött!!! Flera ggr har jag skrivit långa grejjer som bara försvunnit när jag trycker på "publicera". Funderar på att byta blogg.. Hur som helst så har vi de varmt o gott o ska nästa vecka ut på lång semester till södra ön. Vi ska bila runt( vi har äntligen skaffat bil) i tre veckor och ska både bo på vandrarhem och tälta. De ska bli kul kul kul! min email adress är signesruta@hotmail.com och den kollar jag varje dag. Det är de bästa sättet att kommunicera med mig just nu. Väldigt fina scrapgrejjer du gjort förresten!
ha de gottis!
kramkram
Annika

Anonymous said...

Kors i jösses vad MKT du fick skapat på maran!!! Jättefina layouter! Ser fram emot att få se korten du har gjort oxå...
kram tina