2007-01-02

2007

Ja, då det har det blivit ett nytt år. Undrar vad detta år kommer att ha med sig??? Vi har redan en hel del roligheter inbokade och jag hopppas verkligen det blir fler.

Det som hittills står på nöjesagendan är:

*Scrapmaror (har visserligen bara bokat den 27/1) men det lär ju bli fler!!!

*I februari skall vi och Emilia (som till sin lycka får ta med sin kompis) gå på Melodifestivalens genrep här i Göteborg. Spännande!

* En vecka skidor blir det i mars. Hoppas bara att det blir ordentligt med snö i fjällen tills dess. Hittills har det inte varit lovande.

* Vi skall åka till Kolmården med "2002 gänget". När och hur är visserligen inte bestämt ännu.

*Vi är ett helt kompisgäng som skall se MAMMA MIA när den kommer till Götet. Jag stod ju i kö för att köpa biljetter i 3 1/2 timma men lyckades bara få biljetter lite här och var tisdagen den 12/6. Huvudsaken var dock att vi fick biljetter!!!!

*V.26 skall jag på teckenkurs i Katrineberg. Det är ju bara såå kul!

Ja, detta är vad det första sex månaderna bjuder på och allt är verkligen ngt att se framemot. Vad juli- december har att erbjuda återstår och se.

Ha oxå vissa nyårslöften att leva upp till:

*Måste komma igång med träningen ordentligt igen.
* Köra stenhårt med kosten. Tänker inte öka i omfång igen!
* Stressa mindre (det är nog det som kommer bli svårast)


Annars väntar jag på tapeterna, men de skall ju komma imorgon. Längtar så tills det är färdigt! Kommer verkligen bli ett lyft!
Idag har jag flyttat vitrinskåpet, tagit ner tavlor, ljushållare och spacklat. Skall väl se om jag hinner slipa skarvarna oxå.
Känner mig annars ganska slö och slapp, den sena nyårsnatten hos min kusin med familj har satt sina spår. Tusen tack Anders och Cicilia för en fantastisk nyårsmiddag m.m.!!Vi hade verkligen jättetrevligt!!!

Förhoppningsvis blir det en del scrappat denna veckan oxå, aldrig fel!!Det suger verkligen i scraptarmen nu!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Kommer strax över och scrappar lite!:)
Är så spänd på hur er tapet kommer att se ut.
Kramisar

Anonymous said...

Hoppas att det snart kan bli lite scrapp för mig :)
Behöver lite hjälp att göra en fin tavla till fd chef den måste vara klar på tisdag fm.
Hoppas vi kan träffas med familjerna snart igen.
Nu ska jag upp och slipa i Emils rum :)
KRAM