2007-01-14

Denna helg kan sammanfattas med...

STORM- Fy, vad det har blåst här idag!! Trodde stundtals att rutorna skulle ge vika. Som tur är har vi klarat oss utan strömavbrott m.m.

Förkylning- Kände mig lite konstig redan i fredags men det bröt ut på allvar idag och jag känner mig verkligen vrålvissen. Har sovit och slappat mer eller mindre hela dagen.

Buzz- Ett fantastiskt kul spel till PS2 som maken inhandlat under veckan. Godingen hade köpt två varianter!!! Ett musikbuzz och ett med allmänbildande frågor.Kanonkul! Grannarna var här på middag och spelade igår. Hoppas nu att jag inte lyckats smitta ner dom bara.

Nä, nu måste jag kasta mig i bädden! Har en ganska hektisk vecka framför mig.

3 comments:

Anonymous said...

Tack snälla för i lördags! Det var jättetrevligt.
Är hemma idag med förkylda barn men hoppas de kan gå på dagis imorgon.
Kramisar

Anonymous said...

Hoppas att du snart är frisk så du orkar träna. :)
Är du sugen på att sitta och pyssla hör av dig.
KRAM

Anonymous said...

Hoppas du får en riktigt bra vecka - trots att den är fullspäckad.

Kram